Čalounění autoveteránů
Čalounění autoveteránů pro nás znamená ctít zahraniční a tuzemské automobily dávné, ale i blízké minulosti. Při pracích na těchto vozech dbáme na to, abychom použili postup a materiál, které zaručí, že nové čalounění bude odpovídat původnímu vzoru. V případě, že máte vlastní návrh, jak by mělo nové čalounění vypadat, který se liší od originálního vzoru, pošlete nám zprávu. Společně probereme detaily vaší představy.
Renovace a nové čalounění veterána
Každý, kdo se pustí do renovace veterána, musí podstoupit řadu úkonů, aby vozidlo bylo znovu provozuschopné a získalo zpět svoji zašlou krásu. Chápeme, že renovace je po časové a finanční stránce náročný projekt. Nemáme námitky, když se realizace nového čalounění uskuteční až za několik měsíců od první konzultace. Po dohodě naplánujeme termín čalounění, kdy bude vozidlo odstaveno např. u lakýrníka, abychom proces renovace co nejméně zpomalili.
Bohaté zkušenosti máme například se značkami Škoda (Octavia, Felicia apod.), Ford, Peugeot, Citroën, Praga, Tatra, Porsche, BMW, Volha, Velorex a další.
Škoda
Legendární vozy Škoda známe všichni. „Spartak“, „Felda“, „Oktávka“ nebo „Erko“ jsou názvy automobilů, které čalouníme od samotného počátku naší profesní dráhy. Abychom ulehčili dohledání a nabídku našich služeb, které věnujeme vozům Škoda, připravili jsme webové stránky calouneniskoda.cz, kde naleznete všechny potřebné informace.
Než navštívíte naše stránky, které jsou věnovány zmíněným vozům Škoda, můžete si prohlédnout fotografie z čalounění sedaček a interiéru do Škody Octavia, Felicia a 1000 MB. Tradiční i vlastní styl čalounění nám není cizí.
Triumph TR3
Triumph TR3 je legendárním sportovním automobilem, který se poprvé představil veřejnosti v roce 1955. Tento britský roadster se stal ikonou své doby díky svému elegantnímu designu a výkonnému motoru. Rovněž pořizovací cena je oproti jiným konkurentům v přijatelné výši. Vzrušující jízdní zážitek a spolehlivost dělají z tohoto veterána nádherný sběratelský kousek.
V rámci našeho autočalounictví vám můžeme ukázat fotografie z čalounění sedaček a interiéru do zmíněného vozu Triumph TR3. Po dohodě s klientem jsme provedli čalounění sedaček, přístrojové desky, výplní dveří a boků v kombinaci bíle a červené koženky, která vhodně navazuje na tmavý lak vozu.
Tatra 57
Tatra 57, lidově „Hadimrška“, významný český automobil, který byl poprvé uveden na trh v roce 1932 další legendární automobilkou Tatrou z Kopřivnic. Tento elegantní vůz, který byl vyroben v celkovém počtu 26 895 kusů, nalezneme v provedení sedanu, kombi, kabrioletu a dodávky. V rámci výrobních sérií se Tatra 57 prezentovala v několika variantách (Tatra 57A, Tatra 57B, Tatra 57K a Tatra 57 Sport). Široké využití vozu dokazuje fakt, že automobil byl používán v osobním vlastnictví, armádě nebo v dopravních podnicích.
Klient, který nás vyhledal s dotazem na čalounění sedaček a interiéru svého vozu Tatra 57, měl jasnou představu. Vyhledat a použít látku, která bude ladit s tmavším lakem vozu. To se nám podařilo. Látku jsme následně použili na čalounění předních a zadních sedaček, výplní dveří a stropu. Po dohodě jsme montáž nového čalounění provedli přímo u klienta.
Praga Piccolo
Automobil Praga Piccolo je malým pokladem z minulosti, který se poprvé objevil na cestách v době mezi světovými válkami. Tento elegantní automobil byl vyráběn českou firmou Praga, která měla v automobilovém průmyslu bohatou historii. Vhodně zvolená prodejní cena pomohla k značnému rozšíření a rozvoji automobilové dopravy. Jeden z prvních „lidových vozů“, který umožnil, aby i méně bohaté vrstvy získaly přístup k pohodlnější a rychlejší přepravě.
Automobilů Praga Piccolo jsem v naší úschově měli celou řadu. Níže si můžete prohlédnout fotografie z čalounění vozu, který byl primárně určen k přepravě většího nákladu. V kabině řidiče a spolujezdce jsme provedli čalounění sedačky, stropu, výplní dveří a zadní stěny. Z materiálu byla vybrána odolná a příjemná látka s odstínem šedé barvy, která s modrým lakem vozu tvoří zajímavou kombinaci.
Velorex 16/350
Není třeba příliš představovat automobil, který se proslavil ve známém filmu Vrchní, prchni! Tento jedinečný tříkolový vůz byl vyvinut a vyráběn v Československu v období po druhé světové válce. První exempláře tohoto unikátního vozidla se objevily na silnicích v roce 1951 a výroba pokračovala až do roku 1971.
Aby Velorex neboural, ale leštil, zvolili jsme v našem případě osvědčenou verzi tmavé koženky. Ve stejném duchu jsme provedli čalounění sedačky. Vše jsme následně dodali a zkompletovali, aby vůz byl při předání svému majiteli připraven k první jízdě.
Níže naleznete referenční fotografie z čalounění vozů BMW 321 (1938), Peugeot 201 (1929) a GAZ-21 (Volha 21).
Nejpozději do 3 pracovních dnů od nás obdržíte nabídku.
- oprava přední sedačky - od 1 do 3 dnů,
- čalounění tapecu, stropu - od 3 do 4 dnů,
- kompletní čalounění sedaček a interiéru - od 1 do 2 týdnů.
Jak postupovat?
- Než zásilku zašlete na naší adresu, prosím, zavolejte nám.
- Do krabice, do které předmět čalounění vložíte, přiložte průvodní dopis, který bude obsahovat vaše jméno a příjmení, kontaktní telefon a kontaktní adresu, na kterou chcete nové čalounění vrátit. Chcete-li ušetřit čas, můžete použít průvodní dopis k zásilce, který jsme pro vás připravili.
- Zásilku pečlivě zabalte a zajistěte dostatečnou výplní.
- Krabici zašlete na adresu: Autočalounictví Petr Záruba, Za Kovárnou 122, 285 71 Vrdy
Vánoce 2024
Blíží se vánoční svátky a bude nejlepší, když se seznámíte s limity nejčastěji používaných kurýrních společností Česká pošta, DPD nebo PPL.
Najdete nás na adrese Za Kovárnou 122, 285 71 Vrdy (část obce Dolní Bučice). Pokud používáte GPS navigaci, můžete do svého zařízení zadat souřadnice 49°55’36.141″N, 15°27’55.736″E.
Také můžete použít aplikaci Google Maps, kde si můžete cestu pečlivě naplánovat.
Líbí se vám naše práce? Máte otázky? Napište nám.
Abychom co nejlépe zodpověděli váš dotaz, prosím, uveďte co nejvíce informací. Rovněž nám pomůže, když přiložíte aktuální fotografii sedaček a interiéru vozu. Pokud máte návrh, jak by mělo nové čalounění vypadat, také ho připojte. Děkujeme.